петък, 7 ноември 2014 г.

Романтична аранжировка


С повод и без повод в нашият дом винаги има цветя.
Моят мъж е в голяма степен мъж мечта. Подарява ми често букети, въпреки, че не е нито 8-ми Март, нито Свети Валентин... той подарява цветя не само на мен, но и на други дами, например когато ходим на гости, на майка ми... Истински джентълмен, който отваря вратата на ресторанта, сваля дрехата от гърба ми и ми  помага да се настаня на масата, прозвуча като реклама, пиша го, защото си мисля, че все по- рядко се срещат такива мъже. 



Човек трябва сам да си създава настроение и радости в живота си, само тогава е пълноценен и щастлив. Това е моят начин да сътворя уют и да заредя  околните с усмивка.

Цветовете са в любимата ми гама, много нежни и изискани.

Няма коментари:

Публикуване на коментар